pondělí 9. ledna 2017

CHVILKA NA NEHTY

GABRIELLA SALVETE ANGELS - 02 MOONLIGHT
Zima v plném proudu, venku mrzne, dokonce i nějaký ten sníh napadal a mně se na nehtech usídlila ledově třpytivá Gabriella Salvete.

Odstín Moonlight pochází z limitky Angels a je to velmi světlounká levandulová barva s jemným zlatým třpytem, která zasychá do matna. Upřímně, takhle nějak musí podle mě vypadat andělská křídla.
Je pravda, že mě tedy na ty matné odstíny příliš neužije, takže jsem použila lesklý top coat. Samotný lak poměrně dobře kryje ve dvou vrstvách, i když by podle mě snesl raději i tu třetí, jelikož u delších nehtů má tendenci na koncích prosvítat. Jenže na víc jak dvě vrstvy prostě nemám nerva.
Gabriella má laky poměrně kvalitní a tenhle nijak nevybočuje z řady. Lakuje se dobře a výdrž je taková průměrná klasika. Ale já ho zbožňuji hlavně pro tu krásnou třpytivou barvu. Na nehtech mu to prostě sluší.





Žádné komentáře:

Okomentovat