sobota 17. prosince 2016

CHVILKA NA NEHTY

AVON DECADENCE + ESSENCE I STILL BELIEVE IN SANTA CLAUS
Chvilku jsem si dala s laky na nehty pokoj, ale Essence přišla s vánoční limitkou a já tak nějak nemohla odolat tomu zlatému. Už dlouho se poohlížím po tom pravém zlaťáku a tenhle byl tak hezky studený, že prostě musel skončit u mě ve sbírce. Oproti tomu fialka od Avonu je už mou několikaletou stálicí, která snad nikdy neomrzí.


Tohle zlatíčko má v sobě na první pohled velký podíl stříbrné, za což má u mě body k dobru, jelikož tak nezapadá do klasické škály žlutého zlata. A za nějakých 60,- nebylo vcelku o čem váhat.
Bohužel lakování s tímhle krasavcem už tak skvělé není. Konzistence je na můj vkus až příliš hustá a štěteček taky není vyřešený zrovna nejlépe, jelikož ho barva obalí až příliš a při otírání o hrdlo lahvičky na ní zanecháte poměrně velké množství přebytečného laku, kterému se tak úplně nechce zpátky.
Samotný lak obstojně kryje už v první vrstvě a jak bývá u metalických odstínů zvykem, celkem rád pruhuje. Já se přiznám, že jsem neměla nervy pokoušet lakovat druhou vrstvu a tak jsem nechala jen jednu. Koneckonců vypadala poměrně slušně. Jenže ouha. Přestože byl lak už zcela suchý, top coat mi sežral kousky barvy. A to mi u jiných laků vážně nedělá. :(
Co se týče výdrže, taky žádná sláva. S nehty nemám problém a laky mi vydrží poměrně dlouho, ovšem tenhle zahájil evakuaci už po třech dnech. Asi se mu u mě moc nelíbilo.

Oproti tomu je lakování s druhým hezounkem procházka růžovým sadem...
Už si ani nevzpomenu, kdy jsem si poprvé objednala tuhle temně fialovou fešandu, ale faktem je, že mi dělá společnost už pekelně dlouho a do dneška mě ani trochu nenudí. Laky od Avonu mám všeobecně celkem ráda a zatím jsem narazila snad jen na jeden, který by u mě totálně propadl.
Decadence je temně fialová barva s malinkými modrými třpytkami, které se snaží skrýt, ale na sluníčku to umí parádně roztočit. I tak si ovšem vždy ponechává punc elegance a nehty s ním vypadají nádherně.
Plně kryje ve dvou vrstvách, schnutí taky není žádná tragédie a po nalakování zvládne vypadat stejně krásně dobrých pět dní. Ale jak jsem říkala, nehty mám bezproblémové, takže ta výdrž bude u každého jiná.

Takže závěrem: 
Essence poměrně zklamání, ale za ty peníze mě to až tak nežralo.
Avon ověřená klasika, nehledě na to, že ta barva musí slušet snad každé.

Žádné komentáře:

Okomentovat