pátek 9. prosince 2016

CHVILKA NA NEHTY

MISS SPORTY 564 + NABI SILVER
Po dlouhé době jsem se v drogerii pozastavila u stojanu Miss Sporty a přestože vím, že zrovna tyhle laky neoplývají nějakou zářnou výdrží, sem tam mi nějaká lahvička skončí doma. Tak to dopadlo i v případě téhle nádherné fuchsiové. Přece jsem ji tam nemohla nechat!

A protože máme zimní období, trošku jsem tuhle zářivou barvu zchladila tekutým stříbrem od Nabi a myslím, že si spolu velmi dobře rozumí.
Miss Sporty sice na víčku slibuje výdrž až deset dní, ale to tedy nedá ani omylem. I kdy ji zafixuju top coatem, už druhý den jsem měla jeden nehet oprýskaný. Sice žádná tragédie, ale desetidenní výdrž si představuji poněkud jinak. Na druhou stranu, co bych za ty peníze chtěla, že? Lakuje se dobře, štěteček je fajn a širší, což mi vyhovuje. A víc básnění mě asi nenapadá. :)
Nabi Silver je na tom o poznání lépe a vzhledem k tomu, že už jsem se tady rozepisovala o bronzovém bratříčkovi, nemá cenu to tu znovu všechno opakovat, jelikož vlastnosti jsou nemlich to samé.
Mno, sice to není manikúra, která by bůhvíjak dlouho vydržela, nicméně tuhle růžovku nemám na nehtech naposledy.



Žádné komentáře:

Okomentovat